close
標題:

番禺三天遊

發問:

從香港點到番禺 住甚麼酒店要比較平要方便到長隆水上樂園 要三星級 更新: 番禺還有什麼好去處(不要樂園) 番禺還有什麼好食

最佳解答:

酒店可上些網睇睇有齊三至五星 : http://china.hotel.com.hk/index.php?hotelname=&district=406&grade=&price=0&eng=®ion= 四海一家, 食自助餐, 番禺迎賓路萬博中心 電話:34822266 漁民新村, 食海鮮, 番禺區大石鎮迎賓路 559 ~ 567 號 祈福食街, 有成七十間食市, 更有一間合你意, 中西日韓, 在四海一家對面, 以上食市好多的士老知識去. 希望幫到你.

其他解答:

如果要最近,,,那當然是長隆酒店,, 佢係正長隆水上樂園隔離,,走幾步就係。 價錢都可以接受,,畢竟係五星級油店,,價錢咁上下。 三星級就真係唔多清楚,,仲要近長隆,,好似無乜。 依家新果間星河灣好靚,,,5星,,不過都要九個字車程,, 你去幾多日,,? 如果係2,3日,,就簡d近,,如果3,4日可以簡d遠,, 係返廣州市,,,有好多又平又舒服3星酒店,, 搭入長隆要一個鐘到,, 番禺仲有野生動物園,,,幾好睇架~ 不過長隆馬戲仲正,,唔好錯過。 你可以去太子警署個出口果邊買直通車飛,,有幾間,,, 或者去羅湖搭火車/廣州再轉都得~咁樣可以行埋廣州,, 如果你係短行,,建議你跟團= =又方便又唔洗自己煩,,|||||僑都大酒店.係長隆水上樂園隔離.

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    dkdqgav 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()