close
標題:

補poa遵理derek chow要幾錢?(急)

發問:

我想補遵理derek chow中四principles of accounts的常規課程,我想問要多少錢?還有補他還是補frenda so比較好? 我poa一開始已經不太好,常常覺得很亂,由咩野close balance果d已經好混亂啦!邊個可以幫到我多d?

最佳解答:

DEREK CHOW F.4 $320 /4 lesson FRENDA SO 同 DEREK CHOW 我都有補過..... 我比較喜愛DEREK CHOW 個教書方法 同埋佢d note 唔會好多字.. 只係寫重點,,好易明... 佢個人都唔錯,上堂唔會悶... 成日用好快gei 方法操數... 我依咖都補緊佢..... 至於,,FRENDA SO 我補左 4堂就無補啦~ 佢d note 好似書咁...好多字.. 令人唔想睇... 佢用好少時間操數..... ? o?●╔╦╗ ╔╦╗ ╔╦╗ ╔╦╗○?o? ?o?○╠希╣.╠望╣.╠幫╣.╠到╣你 啦~● ?o? ?o?●╚╩╝ ╚╩╝ ╚╩╝ ╚╩╝○ ?o? ∴☆ ╭╯╰╮ ﹒☆☆.﹒☆?∴﹒☆.

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    dkdqgav 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()